beautiful

beautiful

piątek, 6 czerwca 2014

melonowi ludzie strzelają pestkami

Dum. Badum. Badum.
Dzień dzisiejszy był bardzo dziwny. No stop chciało m się płakać.. Z niewiadomych powodów.. Albo nie.. Właściwie to chyba dlatego, że jestem tłumokiem i nie rozumiem polskiego. Poza tym rozwiązywanie zadań z kluczem wykańcza mnie psychicznie. Nie mam słów. Tak po prostu.
Muszę jutro jechać do apteki po lekarstwa.. Ja tak bardzo chora.. juhu.

Truś się mnie chyba trochę wystraszył wczoraj bo dzisiaj zamienił ze mną może dwa zdania. (może - b jak wspominałam, jąka się jak szalony) Właściwie, lepiej dla mnie.

Jutro grill u Dagmarry. Będzie miło. Mam nadzieję. Będzie pół klasy. :) i ja.. taka szalona ja będę u elity na grillu. Jejj! ^.^

Kupiłam sobie buty. Taakie piękne. ♥ Rzymianki hipsterskie. (Boże. W tym słowniczku nie ma takiego słowa i mi się podkreśliło na czerwono. :o) W każdy razie, są piękne. Malonlady takie ma.. Bardzo podobne w każdym razie. ♥


JADŁAM DZISIAJ ARBUZA!
Był taaaaaaaki pyszniutki! ♥
Najpyszniejszy na świcie. ♥
Arbuzie, dziękuję ci za  ten dzisiejszy dzień. ♥
Sprawiłeś że poczułam się..
...
...
...
...
...
..strasznie ze świadomością że nauczyciele właśnie wystawiają oceny końcowo roczne.
I znowu nie będę mieć paska. Smuteczek. Ja taka głupia, ruda ciapaa.

Tadaaaam.

Hahahahahaha. Napisał do mnie na gadu facet : "cześć, czy oceniłabyś szczerze i obiektywnie mój wygląd na podstawie mojego zdjęcia?:) Pozdrawiam i zależy mi, Marcin z Warszawy"
I złapałam taką bekę.
W każdym razie. On nie żartował. Koleś ma chyba naprawdę duże kompleksy, bo zaczął mi spamować zdjęciami i pytać się dlaczego jest tylko "nie źle" a nie może być "dobrze"..
Zestresowałam się, bo teraz nie wiem czy kolesia podnieść na uchu czy mu tylko prawdę pisać... :o
Te dylematy.. :o

If stupid questions: http://ask.fm/pink_peggy_brown

Dobrej noccy. ♥
Melonowych snów. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz