beautiful

beautiful

czwartek, 12 czerwca 2014

and we were young and pretty..

Oj.. Tak się teraz zorientowałam, że właściwi, to ten przedostatni post rzeczywiście był strasznie.. Och. Ach.. Ale czasami trzeba.. Wydaje mi się, że każda dziewczyna ma taki dzień/tydzień w miesiącu, kiedy chce się w jakikolwiek sposób dowartościować.. Na przykład staniem przed lustrem i powtarzaniem sobie jaka jest piękna. Albo niektóre dziewczyny oglądają swoje zdjęcia.. :)
Ja nie mam dużo zdjęć, bo w towarzystwie ja robię za fotografa. Ale to nie ma znaczenia. Czasami zdarzają się dni kiedy po prostu nie da się sobie spojrzeć w oczy w lustrze i nie jest zbyt przyjemnie. Więc trzeba to później nadrabiać dowartościowywaniem. ^.^

W każdym razie.
Marzy mi się płyta Lany. ♥
Ja si pytam, dlaczego ona nie przyjedzie na koncert do Polski???
DLACZEGOOO?!!!!!


Tak czy owak, właśnie powinnam uczyć się słówek z niemieckiego i angielskiego, a nie robię tego. Powinnam jeszcze przegrać filmy na płytkę i wydrukować tekst na angielski, ale tego również nie chce mi się robić..
Totalne nieróbstwo.
Mam dosyć wszystkiego.
Dosyć szkoły.
Dosyć minimalnej ilości godzin na sen.
Dosyć wstawania codziennie o 6.30.
Dosyć dziwnych smsów na mój telefon.
Dosyć mojego telefonu, któremu znowu napuchłą bateria (chyba mnie bardzo nie lubi. :( )
Dosyć zmęczonej twarzy.
Dosyć ludzi.
Dosyć wszystkiego.

Chce mi się spać..

Zostało mi jeszcze 6,5 godziny jazd, i...... ^.^
Będę zdawać testy na prrrawkoo. ^.^
Ja Warszawski rajdowiec.
Będę szaleć jak ten koleś w BMW..
Jakiś szaleniec. I podobno nie ma prawa jazdy.. A ja nie mogę sobie jeździć bez.. :(
Świat jest taki niesprawiedliwy.. :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz