beautiful

beautiful

wtorek, 10 czerwca 2014

If you don't get it then forget it

Wychodzi chyba na to, że Lana Del Rey bierze się za filmy krótkometrażowe.. czy coś w tym stylu..
https://www.youtube.com/watch?v=NCPXd3BtbAU
Jak Tropico, do którego strzelę linkiem, bo zajmie na pewno dłużej niż czytanie mojego bloga, na którym z pewnością nie wiele osób chciałoby przesiadywać.:)
https://www.youtube.com/watch?v=VwuHOQLSpEg
Bo moje rozmyślanki są dosyć nudne..
Ale muzyka Lany jest cudna. ♥

W tym filmie (Tropico) są sceny..
A land of Gods and Monsters..
Może to będzie niezgodne z treścią i ktoś doświadczony życiowo i wiekowo może mnie inaczej zrozumieć, ale mam .. takie przemyślenia.. że prostytucja nie jest niczym dobrym. Nie oceniam teraz nikogo, ale wydaje mi się, że kobiety w jakikolwiek sposób szanujące swoje dusze i ciała, nie zachowywałyby się tak. Rozumiem, że trzeba się jakoś utrzymać.. Siebie, rodzinę, psa.. Ale chęć zarobku nie powinna przeważać nad rozsądkiem.. Tym bardziej jeżeli ten mężczyzna odegra tylko trzyminutową rolę w naszym życiu.
Właściwie.. Oddawanie się dziewczynie czy chłopakowi, który/która wiemy że nie jest tym jedynym/tą jedyną, według mnie jest bez sensu. Chyba, że przeważa tak zwana "potrzeba".. Wtedy sens jest, ale..... No nie wiem..
Miłość jest potrzebna.. Ale nie na siłę.
Poza tym zawsze trzeba wziąć pod uwagę "odrzucenie" czy "zrzucenie na drugi plan".
Staram się nawiązać kontakt z kolegą od dwóch lat.. I ciągle coś nie idzie.. Możliwe, że z powodu miejsca zamieszkania. Mojego i jego. Ponad 300km. Dlatego jesteśmy znajomymi. :) Ale jest dobrze. Tak najwyraźniej miało być. :)
Po szkole rozmawiałam z Olą. Już w zeszłym półroczy odrzuciła kolesia z równoległej klasy, który rzeczywiście się o nią starał. I nie dość że był przystojny i dobrze się uczył, to jeszcze mieszkał w "luksusowej" dzielnicy miasta.. Ale ona doszła do wniosku, że to nie jest to i zerwała znajomość. W sumie szkoda chłopaka, bo naprawdę jest przystojny. A w naszej szkole już raczej dziewczyny nie znajdzie.. :(

I belong to no one who belongs to everyone..

 
Jeżeli Lana będzie grała koncert w Polsce to...!!!!♥♥♥♥♥♥ Będę bardzo szczęśliwa i kupię bilet! ♥

Wracając do chłopaków z naszej szkoły.
Żołądek mi mówił, że jestem straszną plotkarą i że zawsze wszystko muszę wiedzieć. No prawda. Ale ja się nie spodziewałam, że chłopaki też tak psioczą na dziewczyny.
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem idealnie szczuplutką dziewczynką i że moje ciuchy mogą wzbudzać zdziwienie.. Ale nie spodziewałabym się nigdy, że chłopaki z innych klas w szkole (czy poza szkołą) mogą mnie nie lubić, tylko dlatego, że widzą jak się ubieram czy zachowuję w czasie przerw..
Nie wiedziałam, że można mnie nie lubić widząc mnie dwa razy. Kumpel Pszczoły mnie nie lubi. Nawet Pszczółkowski nie wie dlaczego. Jestem aż taka dziwna..? :'(
Albo dzisiaj dowiedziałam się, że nowemu koledze Karoliny z mojej klasy, (jakiś lanserek z pierwszej klasy, który na nią leci) nie spodobały się moje creepersy.
Sorry kolego, ale to nie ty w nich chodzisz.
Tak. I mam zamiar się trzymać tego co mi się podoba. I nie chcę się upodabniać do tych wszystkich identycznych laleczek, bo to się zwyczajnie w świecie robi nudne.
Będę chodzić w czym chcę i kiedy chcę. I bardzo proszę się tu w moje styluweczki nie wciskać Kollego Karoliny.
Chyba, że zwyczajnie w świecie nie da się na mnie patrzeć..

Ale z drugiej strony nie uważam siebie za jakiegoś odludka, no którego trzeba patrzeć ze współczuciem na twarzy..

Nie no. Jeżeli coś piszę źle to bardzo proszę mnie poprawić bo nie lubię żyć w nieświadomości..
Oczywiście jestem świadoma moich niedoskonałości, ale.. No nic.
Serio. Czekam na jakiekolwiek wiadomości, bo naprawdę jestem ciekawa ile osób po mnie pociśnie. :) Piszcie wszystko.
Aż wam wstawię zdjęcia, bo nie wyczymie. Taka jestem ciekawa.\

 
 
 
i snap z Pszczółkowskim Człowiekiem Kciukiem.
 
Komentujcie. Ciśnijcie. Słodźcie. Róbcie co chcecie.
W komentarzach bardzo proszę. ♥
Liczę na was. ♥

2 komentarze:

  1. Widzę że próżność zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przynajmniej jeden odważny ludek. :)
    Tak. trzeba się czasami dowartościowywać, mówię serio.
    Gdyby dziewczyny specjalnie nie stroiły się dla chłopaków, to kto by je chciał..?
    Poza tym, anonimku, coś co było modne kiedyś, będzie modne już zawsze. Albo nie tyle modne co automatyczne.. :)
    Życzę ci miłego dnia. ♥

    OdpowiedzUsuń