beautiful

beautiful

środa, 18 czerwca 2014

Bigos w czerwcu - zawsze spoko

Właśnie widziałam zdjęcie - strzykawki napełnione nutellą.
I doszłam do wniosku, że właściwie wolałabym brać nutelle w żyłę niż ją jeść.
Nutella uzależnia. To wiem na pewno. Ale jest tak słodka, że wydaje mi się, że całęgo kubeczka na raz bym nie zjadła..
Tak samo z czekoladą Milki. Niby dobra, ale coś w sobie ma, że mnie zniechęca..

Moja mama zrobiła dzisiaj bigos. A kiedy zapytałam z jakiej to okazji, powiedziała: "Musiałam wyczyścić lodówkę". ♥ kochana moja. ♥

Jutro Boże Ciało.
Będę musiała być w kościele codziennie do wtorku. (dałabym kciuka do góry, ale niestety nie mam pojęcia jak) Będzie super. Zapisałam się do chóru (nie wiem czy już nie wspominałam..) ^.^ Będę śpiewać. Tak pięknie. ♥ Uhuhuhuhuhu.

Jaki dzisiaj był dziwny dzień. Nie wiedziałam czy jest mi ciepło czy zimno.
Na przystanku - za gorąco.
W cieniu - za zimno.
Na dworze - za gorąco.
W sali od angielskiego - za zimno. (Tam jest zawsze taka lodówa. 20 stopni na dworze, a w tej sali prawie śnieg pada z klimatyzacji. To był błąd, panie dyrektorze...:o )

Tak dziko. A założyłam długie spodnie i koszulkę z krótkim rękawem. Taką piękną. Jest troszkę krótka, ale jak zrzucę brzuszeczek będzie cudownie. ♥ ^.^

Budum. dum. dumm. dum.
Mam nadzieję, że jutro nie będę musiała wstawać o 8rano..
Moi rodzice są szaleni pod tym względem. Wcześnie chodzą spać, a rano wstają razem z ptaszkami, i hałasują talerzami. A ja (kurdę) mam ak wyczulony słuch, że wszystko słyszę. Nie to co mój braciszek, którego nawet wojna by nie obudziła..
Katasssstroffa.

Melania. To takie piękne imię. Mogłabym tak mieć na imię. Albo Alicja. Albo Matylda. ♥ Tak pięknie! ♥ :'(
MAMO! DLACZEGO MNIE TAK POSPOLICIE NAZWAŁAŚ?!
W ogóle, kiedyś mi mama mówiła, że był pomysł, żebym się po tacie nazywała Krzysztofia.
Ale, dzięki Bogu pomysł nie wypalił.

"Krzysiu kochanie, wyglądasz pięknie w tej sukience."
Nje Mamo. ♥

Dobrej nocy życzę. ♣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz