beautiful

beautiful

piątek, 20 czerwca 2014

hipsta fashion

Dzień dobry bardzo. ♣
Muszę sobie kupić ULTRAVIOLENCE Lany! ♥
Hmm.. Czy ja o tym już bardzo przypadkiem nie wspominałam..? ^.^
Tak cz owak  chcę tą płytę! ♥

Skończyłam zajęcia z prawa jazdy! ^.^ Mogę teraz zostać Warszawskim Rajdowcem i jeździć BMW. ^.^
Uhuhuhuhu. W poniedziałek o 16 mam egzamin wewnętrzny. Zaczęłam już czytać książkę. Mogę zabłysnąć cudowną definicją:
TUNEL - budowla na drodze, oznaczona odpowiednimi znakami drogowymi.
Jestem mistrzem! Nikt by na to nie wpadł! ^.^ Mwhahaha.
Albo lepsze:
strefa zamieszkania - (...) dzieci do lat 7 mogą korzystać z drogi bez opieki innej osoby.
To bardziej genialne. Ja nie wiem po co mi takie geniusze. Wychodzi na to, że jeżeli zobacze dziecko 4 letnie bez taty to dobrze, a dziecko 15 letnie z mamusią to źle. łałałiła.! :o

Badum.
Zaczęłam stosować olejek rycynowy do włosów. Wydaje mi się, że działa.
Sposób: Nakładam olejek rycynowy na włosy przy skórze głowy. Podobno olejek może wysuszać, dlatego nie poleca się stosowanie częściej niż 2razy na tydzień. Ja stosuję raz na tydzień  i też jest okej. Olejek ma dosyć nieprzyjemną konsystencję, dlatego uwaga z ilością.  A lepiej użyć mniej niż więcej. :) Ja zmyłam po dwóch godzinach dużą ilością szamponu. Odżywka bez silikonu. :)
Za jakiś miesiąc dam znać czy działa, bo w tej chwili (po stosowaniu drugi raz) trudno mi to stwierdzić..

Wczoraj zrobiłam sobie też maseczkę na włosy. Jedno żółtko, sok z połówki cytryny, witamina A+E (tylko ten soczek ze środka, resztę można zjeść). Zmieszałam całość i nałożyłam na całą długość włosów (a przynajmniej starałam się). Mam włosy do ramion więc substancji  mi wystarczyło. Ale jeżeli macie dłuższe włosy to polecam podwojenie ilości składników. Pamiętajcie jednak żeby oddzielić białko od żółtka (nie potrzebujemy całego jajka - TYLKO ŻÓŁTKO). Po godzinie to umyłam szamponem. Po wytarciu ręcznikiem wtarłam w końcówki jeszcze olejek arganowy.
Teraz moje włosy są gładkie i lśniące. Mięciutkie jak chyba nigdy (zwykle mam na głowie pusz, chyba że wyciągnę przy suszeniu..).
Efekt mi się bardzo podoba i będę pobudzać moje włosy do rośnięcia i błyszczenia częściej. :)
I polecam oczywiście, bo nie jet to tak drogie jak odżywki od Welli czy Szwarzkopf'a, a działanie jest bardzo podobne. :)






Magiczny naszyjnik ♥

"Kiedy nie pocałowała, czyłem się tak, jakby mi się mózg rozpuszczał"................................................
Coooooo...?!
Hahahaha. Jest taka strona na fejsbuuuku. :o
Ach te metafory..

Muszę skoczyć do złotych tarasów w najbliższym czasie. Po okulary i... Właśni. I po co..? Zapomniałam. Ale muszę mamusię uprosić o czarne spodnie z wysokim stanem. Ale to pewnie dopiero na jesień.. :(




Lalalaalalala.
Mój tata mistrz drinków. ♥ Truskawkowy jak narazie najlepszy. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz