beautiful

beautiful

wtorek, 29 października 2013

Waniliowe halloweenowe niebo.:3

Witam Halloween. Bardzo miło Cię gościć. <3


Badum. Jest taka ładna pogoda a mi się coś chrzani z bloggerem.=€
Ach.
Mój chłopak za dwa tygodnie ma urodziny. A ja już dzisiaj jadę mu dać prezent. To osiemnastka więc wypadałoby dać coś wyjątkowego. Załatwiłam mu kotka. <3 Zawsze jak przychodził do mnie to zachwycał się moim i powtarzał, że też by chciał mieć takiego  zwierzaczka.
No i będzie miał. Zrobię mu dzisiaj niespodziankę. =>
Mam tylko nadzieję, że jego mama nie będzie na mnie bardzo zła i nie wyrzuci mnie razem z tym kotem za drzwi..=o A jest śliczna.! Mała, słodka, ruda kuleczka. <3
Cud miód. <3

Mam nadzieję, że miło wam minie wieczór. Przebierzcie się jakoś seksownie i lećcie na halloweenową imprezę. Miłej zabawy. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz