beautiful

beautiful

wtorek, 5 listopada 2013

lusterko prawdę ci powie.

Nie wiecie jeszcze jak z kociaczką.
No więc już mówię.

Mama mojego chlopaka siem nie zgodziła. Pszypał taki troszeczkę, bo teraz ten maluszek mieszka u mnie i codziennie "bije się" z moją kotką. W sumie mam teraz trzy kotki. Jest cudnie.<3 co nie zmienia faktu, że moja mamusia jest uczulona i zaczyna dzień od antyalergicznych pastylek, syropów i innych.
Ale poza tym.. Jest super..^^ <3

Martini ma dzisiaj urrodziny!!!<3 Siedemnaste!!!
Achh!
Wszystkiego najlepszego kochanie! <3


Jojć.
Sylwestra spędzam w domu.. => Z braciszkiem i synem mojej chrzestnej. => I możliwe że koleżanki do mnie wpadną. I chyba będziemy siedzieć we trzy, pić szampana i oglądać smutne romansidła...
Matko. Będzie taka zamuła.. ^^
Czudownie.


Hm.. Potrzebuję jakiegoś ładnego zdjęcia..
I długiego obiektywu. <3

Ale mi się nic nie chce...
Miłego wieczoru życzę. ^^

1 komentarz: