beautiful

beautiful

sobota, 30 listopada 2013

My world would be a Wonderland. :3

Alicja w Krainie Czarów to zdecydowanie moja ulubiona bajka. <3


Szósteczka z polskiego za recytację Mickiewicza. <3 Ja mistrz.
Byliśmy wczoraj klasowo w kinie na "Last Vegas". Oczywiście nie całą klasą. Ale tak czy owak osiem osób to nie dwie. =>
Jakaś katastrofa. Zima idzie. Śnieg już nawet padał.. Tak strasznie wieje na dworze, że każdego ranka nie mam najmniejszej ochoty na wstawanie z łóżka.. Wszystko co znajduje się poza obrębem mojego łóżka i pokoju jest złe. A to co jest na dworze jest toksyczne. Antarktyda. Jestem pingwinkiem ślizgającym się po lodowisku uczuć. Ubrana w czapeczkę, szaliczek, rajstopki, skarpetki i dodatkowe bluzy czołgam się do szkoły.. A ostatnimi czasy tak bardzo mi się nie chce.. W poniedziałek i wtorek mam trzy sprawdziany. Matematyka, geografia i polski. Geografii trzeba nauczyć się przede wszystkim bo ostatnio dostałam wystarczająco dużo negatywnych ocen..
Dziś spotykam się z przyjaciółmi. <3 Będziemy wróżyć. Może wywróżą mi kogoś, kto znajdzie dla mnie czas... Słodkiego dżentelmena...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz