beautiful

beautiful

wtorek, 15 października 2013

Happy ending

Dobry wieczór.=>
Jadeł dzisiaj po rękawiczki i sweterrek. Nie wiem dokładnie jaki chcę, ale jakiś słodki..=> tak się zastanawiam.. Może beżowy..=>
Laj.laj.laj.
Ale mi dzisiaj wesoło.. Nawet nie wiem dlaczego.. Hihi. Jest taki ładny dzień.. Mgła. I wyszło słonko.. Śliczniutko.=> Wczoraj miało tak być.. Ale nie.. Oczywiście mgiełka uciekła..=<
Ale nic. Zdjęcia wyszły bardzo ślicznie. Jak zawsze ^^
Zorganizuję sobię takie włosy.. Zapuszczę tak długo.. Będą takie śliczniutkie.<3 data-blogger-escaped-p="">
Ach. Włąśnie.. Trzeba je pofarbować.. Znowu.. Wypłukała mi się farba.. W sumie to się nie dziwię.. Też nie chciałabym łapać się platyny.. No ale nic..
Nigdy więcej!
Mam od wczoraj taką straszną fazę na lizaki i cappuccino.. Mmm. Niebo.<3 data-blogger-escaped-p="">
A to moja wczorajsza kolacja.^
Pani od Niemieckiego zabawnie się ubiera.. Zawsze ma spodnie z wysokim stanem i krótkie bluzeczki w wyszukanych kolorach. I przepraszam, ale ma wielki tyłek.. Wszyscy faceci w szkole zwracają na to uwagę.. Zabawnie.. I jeszcze nosi takie jeans'y z wielkimi, tylnimi mieszeniami, żeby jeszcze bardziej ten tyłek powiększyć...=o Coś strasznego..
W ogóle.. Chciałam coś napisać.. Jeszcze pół minuty temu.. Ale już zapomniałam co...
Ach.. Pierwszaki są tacy seksowni..! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz