beautiful

beautiful

wtorek, 8 października 2013

uczucia jak po zjedzeniu budyniu.

Trututu. Skończyłam robić historyję.
Ach. Bo mamy projekt na historię. "Życie jest krótkie, sława nieśmiertelna". My oryginalne nakręciłyśmy trzy krótkie dokumenty w których ludzie z naszej szkoły (i moje przyjaciółki) wypowiadają się.
1. Co według nich znaczy to stwierdzenie.
2. Jakich mogą wymienić ludzi, którzy czymś zasłynęli i będziemy o nich pamiętać przez wieki.
3. Wzór władcy według nich.
Wszystkie filmiki trwają po 3-6 minut więc nie zajmą nam całej lekcji. Poza tym mamy zamiar wyświetlić im zdjęcia z komputera dotyczące rożnych bitew czy postaci. Będzie zabawnie. =)
Na koniec lekcji chcemy jeszcze rozdać ciasteczka.. (Kupne. Ale.. Czy to ma jakiekolwiek znaczenie....? =D )

No nic.
Ogólnie jest taka myśl, żeby zrobić spotkanie klasowe.. (hihihi)... u naszego kolegi. Cała klasa na pewno by nie przyszła, ale my z dziewczynami już się nakręciłyśmy na noc filmową. Więc jak nie wypali u niego to pojedziemy do którejś z nas... =>
W sumie... Chciałabym obejrzeć jakieś romansidło na którym się popłaczę. I jakiś horror po którym będę się bała wyjść do łazienki.. I może jakąś komedię po której nie mogłabym przestać się śmiać...=>
Ach te moje zachcianki...

Mamy z Olą bekę z naszego "kolegi" z klasy... Jest taki seksowny! I te jego zdjęcia na Fejsbuku! Ach! TAKI SEKSOWNY!!!!! <kisiel> Taki seksiak w naszej klasie a ja co?!
A mówili jasno "Korzystaj z chwili" albo "Chwilo trwaj"... W sumie... Może dobrze, że co jakiś czas nie ma go w szkole...
mrrrrrrr.
Dzisiaj dziewczyny rozmawiały po niemieckim o tym nocowaniu. A ten sie obudził "To pszczoła robi melanż?! Dlaczego ja nic nie wiem?!"
Kurde. A szkoda że się dowiedział...
Mogło być tak cudownie......

Mwauhahahaha.
Aleksandro. Napisałąm.<3


Kurczeł.
Nie lubię tych nowych filmów - odwzorowań starych bajek.. Tak jak Alicja w Krainie Czarów. Bajka jest po prostu śliczna. A teraz powychodziły jakaś druga część. Jakieś filmy. Co prawda Johny Depp..... mmm.. <3 Ale.. Tylko on w sumie.. Dla niego obejrzałam ostatni film.. No ale nic.
Co z innymi bajkami..? O nich już zapomnieliśmy...?
Królewna Śnieżka?
Śpiąca królewna?
Kopciuszek? (ale to też tylko ta pierwsza wersja bo następne są strasznie komputerowe...)
Anastazja?
To przecież idealne dziewczynki...? Co z nimi się stało, że nagle pstryk i nie ma..?

A Herkules?
Tarzan?
Zakochany kundel?
101 dalmatyńczyków?
Arystokraci?
Co z tymi bajkami?! Gdzie je wcięlo?! No ale niczzz.

Ach. rozpisałam się.. Zabawwnie.. = >
Miłego wieczoru życzę.
Spanko na mnie czeka. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz