beautiful

beautiful

wtorek, 26 maja 2015

człowiek dobra rada

Więc.
Zaczynając od wydarzeń dzisiejszych.
Byłam u fryzjerki. Mam na głowie kasztanka. Wyglądam dosyć poważnie, ale całkiem fajnie. To taki rudy kasztanek. Do tego minimalnie podcięłam końcówki, ale nadal czekam aż mi włosy urosną przynajmniej do łokci. I wtedy będę je obcinać co miesiąc o centymetr. Żeby ładnie się zregenerowały. I jak już będą piękniutkie to postaram się zapuścić jeszcze dalej. Zobaczymy co z tego będzie. Może przed pójściem na emeryturę zdążę..

A co do wczoraj...
Nie wiem czy jest o czym mówić..
Kolczyk był. I proszę tu nie stwierdzać, że nie jestem słowna. Był.
Ale...
sie
zmył..
Rodzice się strasznie zdenerwowali (bo nic im nie powiedziałam o moich pięknych planach związanych z nosem). Tak czy siak, wyjęłam go. I wyglądam normalnie. Z tym kasztankiem na głowie - jeszcze bardziej normalnie. No ale nic. Być był. Ale tak jak mama stwierdziła - nie dałabym rady go nosić, bo jestem za słaba psychicznie. A jednak kolczykują się i tatuażują ludzie silni. Tacy którzy wiedzą że tego chcieli. Mają siłę i chęć wyrażania siebie.
A ja jestem małą księżniczką, która w sumie nie wie czego chce oprócz otaczania się ludźmi którym na niej zależy i tymi na których zależy jej.

Nie ważne.
Tak wyglądałam.

Zdechła ryba. (Jak to Weronika stwierdziła)
No nic.
Temat jest zamknięty.
Fajne nowe doświadczenia, ale nie polecam jeżeli macie silnych psychicznie i rządzących rodziców. Rodziców którzy już dłużej żyją niż wy.

Lalalala
Umówiłam się na jutro z babcią na naukę szycia na maszynie. Chyba już wspominałam, że chciałabym się nauczyć szyć i zacząć sobie tworzyć ciuszki. Może być całkiem ciekawie :3

Z okazji dnia matki - wszystkim mamom, mamusiom, matuleńkom i matkom życzymy WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO. ♥
Ja mojej załatwiłam kilogram truskawek i kwiatuszka. Doszłam do wniosku, że bez sensu jest dawać czekoladę albo inne słodkości szkodzące zembom i tkance mięśniowej. A jak już mają ludzie w zwyczaju - zwykle dzielą się prezentami (czekoladą czy czymś). Moja mama podzieliła się ze mną truskawkami więc tym lepiej zrobiłam. :P

Jutro mam ostatnie zajęcia z francuskiego. (WAKACJE! ♥) Powinnam pani załatwić jakiegoś kwiatka..... Kurczeł.
Znaczy sie. Nie. Kurczaka jej nie będę dawać.
Dobra. Nie ważne.

Aaaaaa. Nie wiem dlaczego czuję wewnętrzny zachwyt..

Przeczytałabym książkę. Jakąś ładną. Z ambitnymi, oryginalnymi opisami stanów emocjonalnych bohaterów. Jakieś romansidło najchętniej......
Jak ktoś... coś.... Jeśli znacie coś takiego to podeślijcie mi linki, tytuły, autorów.. Cokolwiek.
BŁAGAM! :'(

Miłego wieczoru. I pamiętajcie, żeby złożyć mamusiom życzonka. (jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście..)

2 komentarze:

  1. Książka, romansidło.. hmm ja zaczęłam akurat czytać książkę "Kości księżyca" Jonathana Carrolla, jak narazie przeczytałam około 30 stron, jeśli okaże się fajna i zapierająca dech, dam Ci znać :3
    Znam też książkę (i posiadam,choć nigdy nie czytałam ;-;) o tytule Koniec jest moim początkiem ,Tiziano Terzaniego.opinie ma bardzo dobre, a tematyką jest takie rozliczenie się z całym życiem i zgoda na odejście z czystą kartą. Może być naprawdę ciekawa.

    Co do takich szaleństw, mi się marzą śliczne blond włosy z jasnoróżowymi końcówkami, a do tego kolczyk w brwi. Byłabym w siódmym niebie. O ile do włosów mój chłopak nic nie ma,to do kolczyka jest przeciwny.
    haha ja nie wiem co oni mają z tymi kolczykami, nie rozumieją nas, kurczę, :D

    Pozdrawiam, Karolinko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha.
      Co do blond włosów.. Jeżeli rzeczywiście je zrobisz... TO NIE ŚCINAJ ICH DO BRODY I NIE RÓB KOPUŁKI! Bo to wygląda tragicznie. Chyba że jestem wybrykiem natury i tylko ja wyglądałam w tym okropnie. Nie wiem. Życie jet dla mnie czymś niepojętym..
      A co do kolczyka.... To twoje życie i zrobisz jak będziesz chciała. (mój brzuch jękliwie potwierdził prawdziwość mojego zdania) Nikt nie powinien stać ci na drodze do "spełniania marzeń". A kolczyk zawsze można wyjąć co też zrobiłam ja. :)

      Za polecenie książek serdecznie dziękuję. Zaraz sprawdzę w internetach co to ciekawego jest. :)

      i pozdrawiam również :3 ♥♥♥

      Usuń