beautiful

beautiful

czwartek, 21 maja 2015

jestem jaka jestem

Ach jak cudownie jest być po maturach i mieć wakacje już 21maja :3
Piszę cv i zawożę do jakichś sklepów. Zobaczymy czy gdzieś będą chcieli do pracy taką dziwną, różowo-rudowłosą, niską dziewczynkę po maturze :P
Zobaczymy.


Mogłabym tak wyglądać..... :(

Świetnie. Michał powiedział, że mam napisać coś zabawnego. Hehee.
Chyba nie umiem tak nagle...:(
 

Tak sobie myślę, że byłam strasznie głupia jak ścinałam włosy. Byłam wtedy w pierwszej klasie liceum. Inaczej. Wtedy właśnie miałam iść do liceum. To było trzy lata temu. Miałam wtedy włosy krótkie do brody. Wyglądałam strasznie.
Minęły trzy lata, a moje włosy są do łopatek. Tak teraz myślę, że to był bardzo głupi zabieg. Mogłam je zostawić w spokoju. Teraz byłyby aż do pasa. Byłyby piękne. :'(


Tak się też zastanawiam. Co by było gdybym miała na imię Cassy.. Cassandra. Ładniutko. :3

No nic. Dzisiaj stwierdziłam, że moooooże za dwa lata będę miała włosy do pasa. Ale tak sobie myślę.. Poczekam. I wtedy stwierdzę jakie chcę. I albo zetnę. Albo zostawię. I będą piękne.
Och i ach :3 Jaka będę piękna :p
hahahahahahahahahhahahahaha

Jeszcze CZTERY DNI do kolczyka!!!!! :3 Już się nie mogę doczekać :3 Chyba będę miała sztangę. Albo banana. Bo boję się czegoś większego. Bo nie wiem czy nie dostanę jakiejś poważniejszej pracy. Zobaczymy.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Jaram sieeeee!!!! Tak. zdecydowanie banan. :3

Zapisałam się dzisiaj do fryzjera. Na wtorek rano. Tylko jeszcze nie wiem jaki będę chciała mieć kolorrr. Bo moje włosy strasznie się puszą i nie wiem czy to będzie dobrze wyglądało tak jak ja chcę.. Nie wiem..
Ale wydaje mi sie, że w różu i czerwieni czuję się sobą.
buntowniczka
dziecko tęczy i jednorożców
dziewczynka wychowana przez Disneya i rysowany świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz