beautiful

beautiful

środa, 13 maja 2015

drzemka to podstawowa część dnia. ♥

Matko jak dzisiaj mi wolno czas leci.
Rano wstałam o 6.30. Na 9 matura. Prawie usnęłam pisząc o rolnictwie. No dobra. Napisałam wszystko. Zobaczymy co z tego będzie. Następna i ostatnia matura - polski ustny - już za tydzień. W sumie to nie mogę się doczekać, bo chcę już wakacji.

Dzisiaj mi tak wolno czas płynie. Od pół godziny nie wiem co ze sobą zrobić. Do tego napisał do mnie jakiś dziwny koleś na gadu i sie pyta jakie noszę rajstopy (!!!!!). (WTF?!)
Słucham ostatniego (jeśli się nie mylę) albumu The Drums. I stwierdzam, że jest dość słaby.
Zresztą..... Do samooceny https://www.youtube.com/watch?v=MiKIsE3NpDk

Dzisiaj mam tak senny dzień, że najchętniej bym się strzeliła na łóżko, przykryła kołderką i umierała w otaczającym mnie cieple. Ale nie. Wolę zatapiać się w fali inspiracji wysyłanej przez internet. Głównie na weheartit. Ale w sumie nie ma nic ciekawego ostatnio :'(

lalalala...
lalala...
la..
laala...

No to pośpiewane.

Miłego dnia :3 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz