beautiful

beautiful

niedziela, 10 sierpnia 2014

wypoczęłam ♥

Hello.
Hello.
Hello.

Mam czkawkee!!! :'(
Uhuhuhu.
Byliśmy w Kołobrzegu. Bity tydzień. (A właśnie! Miałam napisać opinię pod ofertą!) W każdym razie nie było źle. Piętnaście minut spacerkiem nad morze. Mieszkanie w centrum miasta. Właściwie to na starym mieście. Małe mieszkanko na poddaszu. W ofercie było "aneks kuchenny". My do dyspozycji mieliśmy tylko czajnik, talerze, szklanki i sztućce. Ale kuchnie była. Otwarta dla wszystkich. Więc pozwalaliśmy sobie z niej korzystać. Uhuhu. W każdym razie nie było najgorzej. Mi się podobało. Mieliśmy duży taras z którego mogliśmy oglądać gwiazdy. ♥
Byliśmy w sześć osób. Cztery dziewczyny i dwóch chłopaków. Zakumplowaliśmy się (tak mi sie wydaje). Julia stwierdziła, że fajnie byłoby stworzyć z tej szóstki paczkę (i jeszcze Przemek. Ale on z nami nie pojechał, bo nie mógł). Pewnie że byłoby fajnie, tylko że sandrze sie podoba jeden z tych chłopaków. Wydaje mi sie że bez wzajemności.. Niestety.
W każdym razie, najbardziej podobały mi się wieczorne wypady na plażę. ♥ Z kocami i bluzami. I oglądanie gwiazd. ♥ Króregoś wieczoru wymyśliliśmy że zaczekamy do wschodu. Uciekliśmy z plaży chwilę przed piątą. A o 5:06 miał być wschód. Aaaaa! My szaleńcy.♥
A jak wracaliśmy pociągiem to widzieliśmy tęczę. I była cudowna. ♥
Ale fajnie było. No było fajnie. Z przyjaciółmi. Najfajniej. ♥


czytam satelitom bajki. ♥
W pociągu sie dowiedziałam, że słucham nudnej muzyki.. I mi sie przykro zrobiło. :( Arctic Monkeys, The Drums, Artur Rojek i Lana Del Rey wcale nie są nudni! Są tylko trochę.. Spokojni.. Arctic Monkeys są mało spokojni, ale to nadal nie rap ani disco polo.

Wczoraj chłopaki mieli mecz, więc nawet dnia od siebie nie odpoczywaliśmy. Oczywiście jako dobre koleżanki przyszłyśmy. Niestety przegrali. Ale i tak dobrze im szło.
Później z Martyną i Julią pojechałyśmy do złotych tarasów (z bemowa. Przesiadałyśmy się chyba z pięć razy -.- ). Weszłyśmy na chwilę do TOPSHOPa. Znalazłam płaszcz moich marzeń. ♥ Będzie kosztował grube hajsy, ale jest prześliczny ♥ pytanie tylko DLACZEGO NIE BYŁO TAKICH W KOLORZE KHAKI?!
http://www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/jackets-coats-2390889/slim-pocket-detail-coat-3162309?bi=1&ps=200


Nie wiem o czym pisaaaać..
Nie zostaje mi w takim razie chyba nic oprócz życzenia miłej nocy i zachęcenia wszystkich przebywających teraz nad morzem, do wzięcia koca lub ręcznika i wybrania się na plażę w celu pooglądania gwiazd. Mnie najbardziej śmieszył gwiazdozbiór wyglądający jak żyrafa. Był słodziutki. ♥

Dobrej nocy. ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz