beautiful

beautiful

sobota, 30 sierpnia 2014

rebellion.

Helololoł.
W poniedziałek do szkoły. ^.^ czadoffo. Ja sie już nie mogę doczekać. Zobacze się z moimi przyjaciółmi (w końcu) i wymienimy się wrażeniami z wakacji. Pszczółkowski podobno był ze swoją dziewczyną w Paryżu i Barcelonie... :3 Muszę go dopytać jak było.

Kończą mi się perfjumy. Zostały jeszcze na dwa spryskania (coś około). W poniedziałek muszę się wybrać do Bath&Body Works i zakupić nowy. Tak mi się podoba ten zapach. Jest słodki, a jednocześnie wyrazisty.
Pink Chiffon
To jest mój zapach. Dostałam go na urodziny od przyjaciół. Właściwie, nie wiem czy znowu zakupię ten sam, bo jest jeszcze dużo innych zapachów na świcie.
Melon Lady lubi Jimmy Choo ale podoba jej się jeszcze Narciso Rodriguez. Chciałabym zobaczyć jak pachną.
Właściwie to mogłabym sobie jeszcze zorganizować jakiś fajny balsam do ciała. Mam strasznie wysuszoną skórę. Kończy mi się ten różowy z serii Pink Chiffon(a?), ale mam jeszcze jakieś masło do ciała o zapachu szarlotki. Jabłko z cynamonem i lekki zapach kruchego ciasta. Niesamowite odczucie. Jednakże... Trochę dziwnie się czuję jak się nim posmaruję.. Cynamon jest bardzo wyrazisty.. Apple Pie Body Butter
No nic. Dzisiaj będę pachniała jak ciasto. ♥


Nie zorganizowałam się w wakacje.. Ostatnio są modne jeansy MOM. Można (było?) je zakupić w TopShop.ie i New Look.u (na pewno. widziałam na własne oczy). W New Looku cena spadła nawet do 50 zł i jakoś.. Niestety ich nie kupiłam. A były całkiem fajne. Martyna ma BOYFRIEND.y. Są naprawdę świetne. I ona wygląda w nich cudownie. (zachwycam siee! ♥) No nie wiem. Zobaczę w poniedziałek czy są jeszcze jakieś wyprzedaże. Aktualnie w mojej szafie znajdują się tylko rurki.. A właśnie. Podstawowe pytanie. Czy będę dobrze w szerokich spodniach wyglądać..? :o
No nie wiem. Założę moje piękne botki i będę wyglądać cudownie we wszystkim. :3

Kupiłyśmy z mamą (chyba wczoraj) farbę do włosów. Właście to chyba krem koloryzujący czy coś w tym stylu. Od Palette. Chciałam odświeżyć sobie fryzurę, ale niestety... Tak mnie zaczęła głowa szczypać i piec, że mama kazała mi to zmyć. Bała się, że mi włosy powypadają. A tego raczej bym nie chciała.. Więc wychodzi na to, że bycie rudą z Palette nie jest mi przeznaczone. :(
Uhuhu. Znajdę inną farbę. ^.^ Piękną rudą. ♥

Chyba już sobie pójdę..
Jestem wykończona.
Wakacje minęły tak szybko..:(
Jeszcze jutro i... kilka miesięcy nauki.
Później matura.. i znowu wakacje.. ^.^
Właśnie! Miałam zobaczyć kierunki na studia w Holandii i Londynie.. :o
Muszę się zebrać w końćuuuuuu...
Kolega powiedział, że nie puści mnie do Londynu na studia. (jak słooodko. :3 )

Życzę wszystkim dobrej nocy i (jutro) pięknego podsumowania wakacji. :3
Całusssssssski. ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz