beautiful

beautiful

środa, 30 lipca 2014

jednak zdolna bestia ♣

Dobry wieczór.
Aaaaaaaaaaaa!!!!
Zdałąm prawo jazdy!
Jutro jadę do urzędu gminy sie zapytać co dalej i kiedy dostanę papierek że mogę prowadzić.
W ogóle.! Taka euforia! Zachwycam sie bardzo! Pan powiedział że popełniłam kilka drobnych błędów, ale mi zaliczy. ^_^
A teorie zdałąm za drugim razem. Ale o tym już chyba piałam.. A jak nie pisałam to właśnie piszę.
Taki stressss! Ostatnie jazdy z moim instruktorem miałam pod koniec czerwca. I tak sie bałam, bo nie wzięłam sobie zajęć w lipcu.. I tak sie stresowałam, że mi sie nie uda. I że coś pójdzie nie ta.
Oczywiście nie włączyłam kierunkowskazu jak omijałam samochód. Moje największe problemy.

Taaki stress!

Jadę w piątek do Kołobrzegu ze znajomymi. Mam nadzieję, że nie wywiozą nas do burdla.. W każdym razie. Jedziemy w sześć osób (Przemek jednak nie może) i mamy zamiar się dobrze bawić. Dziewczyny chcą wziąć laptopa, ale.. Nie ma takiej opcji. Ja swojego nie wezmę. Chcę siedzieć wieczorami na plaży i patrzyć się w gwiazdy. ♥ Takie piękne. ♥


Tak się cieszę..
Rodzice też. Stwierdzili, że będę ich odbierać z imprez.. Yay.
W końcu. Taka ulga. Chciałam skończyć jak najszybciej. Miałam już dość tego włóczenia się po wordzie i urzędach. Jeszcze tylko jutro i pewnie tego dnia kiedy będę odbierać dokument.
Aaaaaaaaaaaa!!!!!! Emocje zeszły. Teraz tylko wakacje.
Kupiłam sobie ssspodnie. ^_^ właściwie legginsy. Czarne. Z rozporkiem. Cudne. Z wysokim stanem. Na wyprzedaży w Tally Wejlu. Cudne. Cudne. Cudne. ♥
W Krakowie dokonałam też pięknego zakupuu. Ręka Fatimy. I co piękne - przynosi mi szczęście. ♥

Dobra książka.
Uwaga! Zakupiałam cudowną książkę. Idealna dla osób nadmiernie empatycznych czy po prostu tych którzy szukają swojego ideału.
Ideału się nie szuka. On przyjdzie sam.
I w tej książce jest to wszystko napisane. Nie będę wam spamować.
Aczkolwiek wyszedł ostatnio film na jej podstawie. "Gwiazd naszych wina". Pewnie niektórzy kojarzą. Jestem dopiero na początku, ale zapowiada się cudownie. ♥

Idę spać. Jakiś kataklizm. Stress taki wielki. Kolorowych snów wszystkim. ♥
Całuję na dobranoc. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz