beautiful

beautiful

piątek, 30 maja 2014

Rozstania i powroty (♥)

Wiele osob w tym roku nie zda..
Podobno chcą się odrazu przenieść do innych szkół..
Będzie mi przykro. Nawet bardzo przykro.. bo wydaje mi się że wlasnie te osoby podtrzymują naszą klasę w neutralnym punkcie..
Nie zda koło dziesięciu osób.
Z kim ja się będę droczyć? Kto będzie zawsze śmierdzieć fajkami? O kim będziemy dowiadywać się zabawnych historyjek jak przez miesiąc siedział w domu bo mu sie nie chcialo chodzić do szkoły a teraz nie ma dostępu do komputera i telefonu a po klucze do mieszkania wpada do mamy po szkole. Kto będzie zaczepiać na przerwach i zabawnie komentować? Kto po lekcjach bedzie mogl jeździć do Złotych i nie martwić sie o godzine?

To chyba najtrudniejsza moja noc od miesiąca.
Nie wiem co robić.
Już tak się zżyłam z tymi ludźmi, że.. nie wiem co.
Ale będzie mi przykro.
Na pewno będzie mi bardzo przykro. :(

Ale imprez sobie z tymi ludźmi nie daruję. Bo to by już podchodziło pod szaleństwo.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz