beautiful

beautiful

wtorek, 27 maja 2014

This small heart beating louder ♥

Ostanie dni minęły spokojnie. Spotkania z przyjaciółmi. Jedynka z niemieckiego. Oglądanie zdjęć z dzieciństwa.. Kartkówka z polskiego z lektury zapowiedzianej dzień wcześniej :)
Mój kotek wdrapał się ostatnio na drzewo i nie mógł zejść. Mama mówiła coś, że Ruda siedziała a drzewie całą noc. Ale pewnie wyolbrzymiała.. Jak zawsze..

Wczoraj był dzień mamy. Przygotowaliście dla swoich coś wyjątkowego? Ja razem z bratem zrobiliśmy deskę. Jak w Ed, Edd i Edi.. Zzabawnie.. Śmiała się z tego...

W niedzielę oglądałam cudowny film. "Całkiem zabawna historia". To świetny film i byłabym głupia gdybym go nie poleciła. Tak więc polecam. Nawet pochwalę się linkiem. ^.^
http://www.cda.pl/video/113366d1/Calkiem-zabawna-historia

Bo przyjaciele są wszystkim..

Odkryłam dzisiaj fajny zespół. Pop, elektronika i indie. Podoba mi się ich muzyka, ale klipy jeszcze bardziej. Metronomy. Pewnie nikt nie wie co to jest, i jestem prawie pewna, że nie każdemu takie brzmienia się spodobają. Bo do tego trzeba być tak nienormalnym jak ja. Bo przecież kto w dzisiejszych czasach słucha rytmów The Drums czy Nirvany. Ostatnio korepetytor od polskiego pytał mnie czy wiem czym jest Nirvana (w sensie zespół) na co z entuzjazmem odpowiedziałam, że są świetni. Jak się zdziwił.. Potem powiedział coś w stylu "niewiarygodne że twoje pokolenie jeszcze tego słucha" gdzie upewniłam go, że nie moje pokolenie tylko ja. Bo nie znam wielu osób którym Nirvana przypadłaby do gustu..
Za to zupełnie nie rozumiem muzyki Sky Ferreira, ale podoba mi się jej wygląd i styl.
Może za mało razy słyszałam jej utwory..? No nie wie.. Ale niektóre utwory już słyszałam. Ale za nic nie wiem gdzie..


Śliczna jest. Te wory pod oczami mi przeszkadzają, ale z drugiej strony bardzo do niej pasują. Ale w blondzie jej zdecydowanie lepiej.

W każdym razie muszę sobie kupić lakier do paznokci. Czarny i biały ♥
Dzisiaj rozpoczynam kurację dla moich włosów z olejkiem rycynowym. I mam wielką nadzieję, że nie zaliczam się do tej części której po zastosowaniu olejka włosy zaczynają wypadać, kruszyć się czy nie rosną ani trochę.. Bardzo bym chciała żeby urosły.. Tak do talii... Baardzo proszę olejku. Bądź taki kochany i zrób to dla mnie. ♥

Ach. W piątek idę na osiemnastkę do kolegi z klasy. Oj! Właśnie sobie uświadomiłam że powinnam mu coś kupić z tej okazji..:o Ale jak on sam nie wie co by chciał dostać..? No nic. Będę musiała czegoś poszukać w piątek.
Ale najważniejsze już za mną - wiem w co  się ubrać.♦♦♦ Punkt dla mnie. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz