beautiful

beautiful

niedziela, 30 marca 2014

sekwencja życia

Witam serdecznie.
Dzisiaj....:
Przedstawiam świat według MNIE.


Właściwie to nie wiem dlaczego tak..
Za bardzo wrażliwie..? :(
Ok. Mogę być wredną chamką, ale wydaje mi się, że to nic pozytywnego nie wniesie do mojego życia. Tak samo jak to, że najwięcej czasu poświęcam ludziom podobnym do mnie. Tak samo wrażliwym jak ja. Po co? Nie mam pojęcia. Szkoda mi ich. Przykładem są chociażby moje przyjaciółki.. Zastraszone przez świat i ludzi śliczne królewny. Za przykład mogę dać również mojego niezrównoważonego emocjonalnie byłego chłopaka..

Ale życie nie jest po to żeby się odrazu załamywać.. Kiedy nam coś nie wychodzi MUSIMY postawić na swoim i krzyknąć, że wiemy co się nam należy.
Ale z drugiej strony, nie możemy stać się za bardzo zachłanni i pewni siebie..

Dzisiaj rano, kiedy się kąpałam, w radiu leciała taka stara, ale piękna piosenka.
A słowa "W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE" przemówiły mi do rozumu..
Nie możemy mieć wszystkiego. Nic nie jest wieczne. Powinniśmy się cieszyć z chwil które nam się trafiają. Czasami jest źle.. Ale po każdej burzy wychodzi słońce. Po każdej suszy przychodzi pora deszczowa. Krótkotrwała, ale jest. I z tego właśnie powinniśmy się cieszyć.

Ludzie przychodzą i odchodzą, ale my zawsze zostaniemy tacy sami. Dlatego powinniśmy robić rzeczy dla siebie, a nie dla innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz