beautiful

beautiful

poniedziałek, 30 grudnia 2013

dziamdziaki idą na sylwestra. ♥

Bonjour. ♥

Jutro sylwester kochani..^^
Ja jadę do Pszczoły. (To mój przyjaciel. Pisałam o nim wcześniej => ) Mamy nadzieję, że to będzie naprawdę udana impreza. Zabieram ze sobą dwójkę przyjaciół (Martynę i Przemka). Poza nami będzie jeszcze coś około dziesięciu osób z mojej klasy i reszta ludzi z Wołomina. Pszczoła powiedział, że będzie mnie pilnował więc raczej mnie nikt nie pobije. ^^

W ogóle.. Too... Ostatnio słucham non stop Arctic Monkeys. Są tacy cudoowni! A wokalista... Mmmm.... Uśmiech sam mi wyskakuje jak o nim myślę..^^ Ma takie słodkie kości policzkowe.. I w ogóle.. Jest męski.. Bardzo męski.^^ ♥
Ostatnio jest głośno o serialu..? filmie..? American Horror Story. Zupełnie nie wiedziałam o co z tym chodzi. Pełno gifów i zdjęć na tumblr.ze to stwierdziłam: "Dlaczego nie. Sprawdzę co to." Wchodzę na google. "American Horror Story to amerykański serial z gatunków dramat i horror."
Opowiada o tym: "Członkowie rodziny zmagają się z wieloma problemami: zdradą, poronieniem i skłonnościami do samookaleczeń nastoletniej córki Violet. Po zdradzie, na jakiej zostaje przyłapany przez żonę Vivien, Ben, chcąc zostawić złe wspomnienia z przeszłości za sobą i zacząć wszystko od nowa, przeprowadza się z rodziną do Los Angeles. Ich nowy dom początkowo wydaje się być idealnym miejscem na nowy start. Nawet tajemnicze zabójstwo, do którego doszło w tym miejscu wiele lat temu, nie zniechęca rodziny do przeprowadzki – w chwili przybycia dowiadują się, że poprzedni właściciele ich nowej rezydencji, para gejów, zginęli w niej – jak się wydaje – wskutek morderstwa i samobójstwa."
W ogóle strach mnie bierze na samą myśl. =o
Tutaj macie link jakby ktoś chciał zobaczyć czego dokładnie dotyczy film.. (przynajmniej tak mi się wydaje..)
Stwierdziłam, że może być fajne. Weszłam na youtube i.. Sami zobaczcie co znalazłam..
http://www.youtube.com/watch?v=-Z1-oqc_IRw
Nie. To zdecydowanie nie jest dla mnie.. Nie lubię horrorów. Tym bardziej z taką przerażającą muzyczką.. Ale znając życie któregoś razu usiądziemy z przyjaciółkami i obejrzymy całość..^^

Sylwester. Sylwester. Sylwester.
Już nawet wiem w czym idę. ^^ szara koszulka z napisem "très jolie", do tego czarna spódnica i czarne rajstopy. Nie wiem tylko co z włosami. Czy spiąć w dobieranego warkocza czy zostawić rozpuszczone.. Tak czy owak we włosy wepnę czarno-złotą kokardkę. No i oczywiście złote bransoletki. ^^
Będzie szaleńczo.

Życzę udanego sylwestra wszystkim. ^^ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz