beautiful

beautiful

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Piernikowi psychopaci.

Wciąż nie ma śniegu, a jeszcze (nie całe) pięć dni zostało do weekendu i przerwy świątecznej. Nie mogę się doczekać świąt, chociaż żałuję, że nie ma śniegu.
Nie wiem jak wszyscy inni, ale ja chyba sylwestra spędzę w domu z przyjaciółmi (jeżeli będą dostępni i zechcą spędzić ten dzień razem ze mną..). Będziemy nołlajfić przed komputerem, albo oglądać jakieś fajne filmy, albo zachowywać się jak nieposkromieni nastolatkowie na imprezie.. (my rebele)
Załatwiłam sobie prezent pod choinkę i w sumie to właśnie mam go na sobie.. Dziadkowie dali mi kasę, a ja (zakupoholik) wydałam ją na dwie spódnice.<3
Boże jak cudownie.<3
A od rodziców najprawdopodobniej dostanę kapcie. <3
Święta! Chodźcie szybciej!
Czy ja wam już pisałam o moim tumblr.ze?
pink-peggy-brown.tumblr.com
Są tam w sumie zdjęcia i gify które tutaj też wstawiam..
Jest zabawnie.. Nie ma to jak pisać trzy blogi. <3
W sobotę z przyjaciółmi robiliśmy pierniczki. Wyszły cudownie.^^ smakowicie.
Nic.. Życzę wam miłego dnia.<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz