beautiful

beautiful

czwartek, 12 grudnia 2013

czyżby króliczek wielkanocny na wigilijnym stole..?

Dobry wieczór.
Jeszcze nigdy nie było takiego grudnia.. Nie wyobrażam sobie chyba świąt bez śniegu.. Co prawda w Australii w czasie świąt jest cieplutko, ale tak czy owak Święta bez śniegu to dla mnie wielka klapa.
Czy Wigilia będzie w tym roku wyglądała jak Wielkanocne śniadanko..?

Mamy nowego kolegę w klasie.. Rok starszy.. Nieprzystojny.. Niebogaty.. Uh. Nie moja partia... Hahaha. Rzeczywiście, zabawne..
W sumie nie byłby najgorszym człowiekiem GDYBY NIE NOSIŁ NOŻA DO SZKOŁY!!!
Za każdym razem: "Truś schowaj tą kosę!"
Masakra! Wszyscy się go boimy! I jeszcze ten jego wzrok pedofila i zacieranie rączek + uśmieszek kiedy gadają o "cyckach".. I non stop wtrącenia dotyczące erotycznych przygód..
COŚ STRASZNEGO!
Przeraża mnie..

Założyłam tumblr.a ^^ i wstawiam zdjęcia sobie.. Ja szalona..^^
http://pink-peggy-brown.tumblr.com/

Idą święta! Idą święta! Idą święta! <3
Kochani, życzę wam wszystkiego czego tylko sobie życzycie. <3 Miłości, szczęścia, zdrowia i czego sobie tylko życzycie. <3 Ale także żebyście umieli pokochać samych siebie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz