beautiful

beautiful

środa, 8 stycznia 2014

emo cięcia i lateksowe muminki pod łóżkiem

Dobry wieczór..

Jest dziwnie. Mój były chce pomocy, a ja nie wiem co mam robić.
Poza tym.
Ostatnio oglądam American Horror Story. TO JEST ŚWIETNE! Co prawda jestem dopiero na piątym odcinku ale muszę przyznać że wciąga. Bardzo wciąga.. Wciąga do tego stopnia, że dzisiaj w szkole obejrzałam dwa odcinki.. I poza tym, że czekam na moment kiedy okaże się, że Tate i Constance Langdon są duchami.! Nie mogę tylko rozkminić tej gospodyni, która w oczach kobiet ma koło 80 lat, a w oczach mężczyzn 20... Poza tym zakopują zwłoki wszystkich którzy zginęli w tym domu.. No i co..? Ta ziemia jest jakaś.. Cudownie uzdrawiająca..? O co w ogóle chodzi...? =o
Ale spokojnie.. Sama do tego dojdę..
Tate seksownie wyglądał w lateksowym kostiumie.. :3

W ogóle... Rozwala mnie jego mina pedofila....


Jest taki zabawny.... I w sumie seksownie wygląda w obcisłych swetrach..^^ Bo jak ma takie luźne szmaty to mu nie fajnie...

Ja to się jednak cieszę, ze mam przyjaciół.. Takich którzy w każdej sytuacji mi pomogą, wesprą albo.. zrobią cokolwiek, żebym się uśmiechnęła. Są cudowni.

Kurcze. Głodna jestem.. Właśnie powinnam czytać Nie-boską komedię.. Uh. Następna romantyczna nieprzeczytana lektura. Takk.

Zajebista, jak zawsze.
http://pink-peggy-brown.tumblr.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz