beautiful

beautiful

środa, 19 czerwca 2013

lalalalalala.....:3

Wiosna w pełni. Lato nadchodzi...
I wakacje.! :3
Nie wiem jak wy ale ja strasznie się cieszę.! :3

Ogólnie.. Wakacje spędzam dosyć spokojnie.. Teraz jeszcze półtora tygodnia szkoły, a później laba! :3
Już nie mogę się doczekać. Na początku pewnie będę się ze znajomymi spotykać i będziemy fotografować w plenerze. Znaczy się... Pewnie głównie ja i Sandra.. W sumie to pewnie głównie ja..
No nie ważne..
No więc najpierw będą zdjęcia.
20 lipca wyjeżdżam na lotnisko. Będziemy szybować przez jakieś dwa tygodnie. Mam nadzieję, żże będzie ładna pogoda, bo na 5 mam już następne plany. :>
Chcemy z przyjaciółkami jechać nad morze. Ach. Mam nadzieję, że wypali.. :3

Aaaaa.....!
Wakacje. Wakacje. Wakacje.!

A to moja koteczeczka. :3


Ach. Wiem, że cudowna. :> ( w sumie.. Wolałabym, żeby była ruda ale... Mmm.. Kocham rude kocurki.:3 )

W ogóle.. Mamy śliczny ogród.. Co prawda tylko raz w roku, ale ten raz właśnie mija. :>
Jest ślicznie. Wszystkie kwiaty otwarte, czerpią przyjemność ze słońca. Cudownie.


Jojciu. :3 Moje zdjąteczka.:3 Takie piękniuteńkie. :3
hahahahahaha. Moja skromność. Coś pięknego. :>

Mmm... Ale mam pomysł na portret w plenerze.. :> Dziefczyny bendoł mi pozować. :3

Jojć. Jojć. Jojć. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz