beautiful

beautiful

sobota, 8 czerwca 2013

przerażająco... ♥

Ach. Dzisiejszy dzień chyba wszystkich zaskoczył pozytywnie. Cały czas słońce. Cieplutko.
Bajka.
Miałam dzisiaj plener. Narobiłam mnóstwo zdjęć, które uważam za dzieła sztuki..
Hahahahahaha. Ja zabawna.. :> Okej. Nie są dziełami sztuki... Ale.. Nie.. Dobra.. Nie będę wam pisać czym są.. Możecie sami ocenić. :)
https://plus.google.com/u/0/photos/106088414830248744701/albums/5887139066775131425?sort=7

No. To tak.. To moje zdjęcia były..:>

To.. Tak..
Wakacje idą! Ach! Tak strasznie nie mogę się doczekać.. Leniuchowanie, spanie, spotykanie się ze znajomymi codziennie, zdjęcia codziennie, bark prac domowych i uczenia się nudnych, niepotrzebnych do życia rzeczy... Jak na przykład ile jest Parków Narodowych w Polsce i czym się różnią od rezerwatów przyrody..
Nuudaaa.... -.-


Hahahahahahahahahahahahahaha......! ♥
Niektórzy mają lęk wysokości albo boją się burzy, pająków, psów, wężów czy myszy...
Ja boje się UFO. Przeraża mnie.. Bardzo.. Szczególnie w nocy, kiedy widzę na ścianie światło latarni przebijające się między liśćmi..
Kiedyś miałam sen, że chodziłam wieczorem po domu i nagle ufo porwało mojego tatę, a później widziałam jak leci w stronę centrum Warszawy.. Obudziłam się z potem na czole....
Okroppne!



No nic.. Najważniejsze jest mieć przyjaciół, z którymi zawsze można zrobić coś szalonego..:>


Zaszalałyśmy wczoraj z Olą.. Pojechałyśmy na rowery..:> Było krejjjjzi..:)

Buziaki.  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz