beautiful

beautiful

poniedziałek, 2 lutego 2015

późno, a ja nadal zachwycona. :3

Dobry wieczorek.
Dzisiaj (i właściwie wczoraj też troszkę) zamulałam. Miałam basen na pierwszej godzinie, a później się nie pomalowałam i tak chodziłam cały dzień. Takk. Jest świetnie. Ja piękna. #nomakeup
A zamulałam bo miałam z moim Misiakiem 24godziny przerwy. Znaczy sie nie tyle przerwy co mieliśmy "cichy dzień" Właściwie to ja miałam, bo mu nie odpisywałam po chamsku. Ale.. Nic. Nie miałam ochoty rozmawiać na niektóre tematy.

Impressa.
Ogólnie poszło bardzo fajnie. Zamiast 40 przyszło 17 osób. (Nie licząc dwóch, najlepsi z klasy.) Ale było okej. Oprócz spiny z jedną laską, nic złego się nie działo. Byli moi przyjaciele i bawiłam się świetnie :3 Powiązałam imprezę urodzinową z karnawałową. Poprosiłam znajomych żeby się poprzebierali. Oczywiście tylko ja i moje trzy przyjaciółki się przebrały + kumpel z dziewczyną przyszli w perukach. Było całkiem zabawnie.
Ach :3 Bo się nie chwalę.
Dostałam FujiFilm Instax 8 mini. Bananowy :3 Jest cudowny. Jaram się nim bardzo .:3
Jedyna wada - filmy są pakowane po 20 w pudełku i kosztują straszliwie dużo..:( W każdym razie, zdjęcia wychodzą śliczne i cudowne. Muszę sobie tylko załatwić klaser na zdjęcia.
Aaaa.... :3 Jaram się :3
Wakacje nadchodzę. :3

xyz
W każdym razie było fajnie. Tak sobie myślę, że.. chyba czas już spać..
Muszę sobie zrobić paznokcie... Żelowe chyba.. Albo akrylowe.. Ale nie wiem jeszcze. Zobaczymy jak się umówię do kosmetyczki. Ale to jutro się umówię. Jak już będę je miała to opiszę wszystko dokładnie i pięknie. :3
Dobrej nocy wszystkim. ♥ ♥ ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz