beautiful

beautiful

środa, 11 lutego 2015

spójrz mi w oczy, a powiem ci kim jestem ♣

Tak sobie myślę, że nikt nie wie o mnie tyle co sama o sobie wiem.. Masło maślane.
Nic mi się nie chce.
Jeszcze raz.
Dzisiaj przedstawiam siebie. W złym świetle. W dobrym świetle. Z profilu (którego nie cierpię). En face. Z każdej strony.

Więc tak..

Kilka prawd o mnie:
  • jestem leniwa
  • uwielbiam ubierać się na czarno
  • uwielbiam chodzić w spódnicach i zakolanówkach
  • chciałabym mieć kolczyka w nosie :(
  • mam "cygańskiego kolczyka" w uchu ^.^ (hihihi)
  • jeszcze rok temu podejrzewałam się o depresję
  • mam prawo jazdy
  • zauroczyłam się kiedyś nieszczęśliwie
  • uwielbiam słuchać The Drums i Arctic Monkeys, bo pozytywnie na mnie wpływają
  • uwielbiam Lanę Del Rey
  • lubię zmiany
  • mam uczulenie na kurz
  • kicham po piciu z butelki wody Żywiec Zdrój
  • lubię pisać czarnym długopisem
  • lubię czytać książki i wiersze
  • nie lubię historii
  • boję się przemocy
  • jestem zakompleksiona
  • nie lubię mojego nosa
  • mam bardzo stanowczą matkę której boję się sprzeciwiać
  • mam czwórkę cudownych przyjaciół (moi magicy ♥)
  • mam cudownego chłopaka (który w sumie jest jednocześnie moim przyjacielem ♥)
  • czuję się dobrze. pasuje mi ten emocjonalny spokój
  • mam młodszego brata, który mnie denerwuje
  • za każdym razem jak jestem w Ikeii albo innym salonie meblowym, wyobrażam sobie jakie będę mieć mebelki i dodatki w moim mieszkanku
  • chcę w przyszłości mieszkać w jednopoziomowym mieszkanku w centrum miasta
  • w tym roku idę na studia (jeżeli mnie przyjmą, a mam nadzieję że tak)
  • chcę schudnąć w te wakacje - rozmiar albo dwa
  • prawie dwa lata temu zrobiłam podstawowy kurs szybowcowy
  • w środku jestem bardzo delikatną istotką
  • pomagam rzeczywistości i uświadamiam ludziom, że istnieje taki zespół jak "Kombajn do zbierania kur po wioskach - zalatuje schizą, ale i tak są świetni. Pluję emocjami jak ich słucham
  • mój ulubiony kolor to chyba (teraz) błękit
  • mam różowo-biało-szary pokój
  • chodzę do liceum "lotniczego" (tak naprawdę jest tylko połączone z lotniczym technikum)
  • niedługo będę zmieniać telefon (może nawet w tym tygodniu. :)
  • uwielbiam dźwięk saksofonu. Ciary nie z tej ziemi.
  • moje ulubione kwiatki to: z wyglądu - stokrotka, z zapachu - piwonia
  • uwielbiam oglądać i czytać romansidła
  • uczę się dodatkowo francuskiego
  • kocham koty
  • lubię się uczyć
  • nie lubię jak mi ktoś mówi co mam robić
  • będę próbowała się dostać na wojskowe studia do Dęblina, na Wat albo na UW
I w sumie nie wiem co jeszcze mogłabym dodać.
Od kilku dni mam pewne problemy w związku. Nie widzieliśmy się już dwa tygodnie i jest troszkę trudno.. Napisałam Michałowi, że jeśli dostanę się do Dęblina (i najprawdopodobniej będę w Warszawie raz na miesiąc), a o znajdzie sobie jakąś foczkę.... To wyślę mu moje łzy w słoiku. Boleśnie i dobitnie.

Niech ta środa, czwartek i piątek już mijają, bo mam dosyć. Dosyć szkoły, dosyć tęsknoty. Dosyć wszystkiego.

Wracam do nauki.
Miłego wieczoru ♥


2 komentarze:

  1. Jak ja znam te rozterki, odnośnie studiów i chłopaka. Nie znajdzie sobie żadnej foczki, bo ma już najlepszą foczkę czyli Ciebie!
    Co do faktów, parę z nich zgadza się zupełnie ze mną :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nazywam się niebo, mam wszystko co trzeba. To ja jestem księżyc i słońce.. " :)

    OdpowiedzUsuń