beautiful

beautiful

niedziela, 23 listopada 2014

pozytywnie :)

To był najpiękniejszy dzień w moim życiu.
10.11.2014roku
Chciałabym żeby trwał w nieskończoność. :3
Byłyśmy z Martyną w TOPSHOPie i kupiłam sobie spodnie i szminkę :3
jaram się!!!!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Martyna kupiła sobie fioletową szminkę, która na jej ustach prezentuje się przepięknie :3
Co prawda dzień ten nie zaczął się idealnie, bo o 8.57 od czytania ELLE (co w sumie było całkiem przyjemne), później mycia okien i odkurzania w domu do 15.
.
.
.
.
.. Ale.. TOPSHOP uratował mój tyłek. DOSŁOWNIE! Gdyby nie te spodnie, nie miałabym teraz żadnych. Są piękne i mięciutkie i najcudowniejsze na świecie :3


Uroczo. :3
Uwielbiam ich.♥ 500 Days of Summer ♥♥♥

A w piątek........
Hahahahaha. Taaaaki zakupoholizm. Kupiłam Vansy, skarpetki, majtki w pączki (:3) i białą koszulkę.
Bo ogólnie.. Miałam mieć Vansy już wcześniej, ale... Taaaak.. Zamówiliśmy na allegro. Schodziły po bardzo atrakcyjnej cenie, więc pomyślałam, że to cudowna okazja.
Taak....
Szły chyba miesiąc. Jak się okazało przy odbiorze paczki - z Chin. A jak ju z przyszły to okazało się, że są za małe i pasują na moją mamę. :'(
Więc.. Tak.. Jeżeli ktoś sprzedaje na allegro vansy po dużo niższej cenie niż normalnie, wiedzcie że coś jest nie tak.... :o
Tak więc byłam dzisiaj w Vansie w Złotych Tarasach i kupiłam u bardzo przystojnych chłopaków :3
Poza tym kupiłam w końcu inne. Bardziej klasyczne. Czarne z białymi sznurówkami.
TAAAAAAK ORYGINALNIE! :3
Co do skarpetek i majtków (bo koszulka jest zwyczajna - biała z długim rękawem). Ogólnie znalazłam to wszystko w New Looku. I teraz: jak to wszystko wygląda?
Więc:
Majtek - są zabawne i właściwie tylko dlatego je wzięłam. Białe w różowe, fioletowe, zielone i niebieskie pączki. Zakończone różową koronką. Słodziutkie :3

Skarpetki - wzięłam trzy pary, właściwie dlatego, że dwie mi się podobały, a jak się wzięło trzy pary płaciło się kilka złoty mniej. Ale. Nie ważne ^.^
Najbardziej na czasie są bordowe w białe śnieżynki. "Coraz bliżej święta". Już wiem w czym pójdę na wigilię klasową. :3 Poza śnieżynkami mają (jakoś na wysokości kostki) naszyte dwa całujące się pod jemiołą ptaszki. Wydaje mi się że to wróbelki, ale ornitologiem nie jestem. Skarpetki są cudne.
Druga para - też w ptaszki, tym razem zielone i fioletowe. Same skarpetki są niebiesko-miętowe, więc dosyć szalone.
Trzecia para jest granatowa w niebieskie, zielone i różowe motylki.
Ogólnie wszystkie są urocze i będą zabawnie wyglądać na stopach. ^_^


Okej. To jest jedna z moich ulubionych piosenek. Nie licząc oczywiśccie piosenki i teledysku Eda Sheerana - Give Me Love, ale to wstawię pod koniec posta. W każdym razie piosenka Hoziera jest śliczna i mnie wzrusza. :)

W sobotę właściwie cały dzień przeleżałam z dylematem. Było dosyć zabawnie. Noc w kinie trwała od 23 do 6:30 i połowę drugiej i trzeciej części Igrzysk Śmierci przespałam. Ale było całkiem fajnie. W ogóle taki zachwyt bo pierwszy raz w życiu byłam na randce, i pierwszy raz dostałam od chłopaka kwiatka. :3 Aaaaa :3 jak cudnie :3 Wróciliśmy z kina koło 7 rano. Do 14 pospaliśmy i chyba do 18 leżeliśmy i gadaliśmy. O 19 byłam już u Martyny. Dałam jej prezent. :3 Chyba się ucieszyła. Mam nadzieję że podobały jej się zdjęcia.. :)


Miałam tydzień temu w niedziele bierzmowanie. Już dwa tygodnie wcześniej zaczęliśmy sprzątać w domu. Ja byłam zobowiązana do mycia okien i ścierania kurzy. Nie było źle. Jestem Matyldą. Przyjechało pół rodziny. Było przyjemnie. Dylemat był moim świadkiem i strasznie narzekał w czasie obiadu, że jest nudno. No wjeeeem. Ale później poszliśmy grać z moim bratem i synem mojej chrzestnej i było całkiem sympatycznie. :)

Obiecane:

Piękne. ♥

Życzę wszystkim miłego wieczoru :3
i kolorowej nocy. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz