beautiful

beautiful

niedziela, 9 listopada 2014

nocne koszmary

WEEEEEKEEEENDD!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Cztery dni wolnego.! ♥
A ja mam nawet pięć :3
Ale pewnie wyjdzie na to, że w ogóle nie mam weekendu, bo ciągle boli mnie brzuch, chce mi się wymiotować i wszystkie moje brzuchowe odczucia są fascynujące.
Nie chce mi sie niccccc.
Myśleć. Sprzątać. Jeść. Chodzić. Funkcjonować.
Mogłabym tylko spać, bo tylko wtedy nie czuję bólu brzucha.

Obejrzałabym American Horror Story, ale nie wiem gdzie. :( Zaraz będę musiała poszukać jakiejś szalonej stronki. Bo ogólnie wyszedł czwarty sezon: "Freak Show". Jestem zafascynowana ale jednocześnie przerażona. Te kilkanaście odcinków będzie opowiadać o życiu w cyrku. Muszę obejrzeć przynajmniej pierwszy odcinek. :3

ZAKUPYYYY!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Dzisiaj porwałam (już ostatnie, które mi zostały) spodnie. :'(
A akurat widziałam śliczniutkie jeansy w h&m.ie. Chciałam je kupić, ale były za duże, a ja nie miałam aż tyle czasu żeby iść po mniejszy rozmiar..
Poza tym byłam z mamą, a ona zwykle mi odradza wielu ubraniowych wyborów. Prawda jest taka, że ona widzi jak wyglądam i mówi mi jak wyglądam, ale z drugiej strony jet tak jakby chciała narzucić mi pewien styl. Tylko problem jest w tym, że jestem straszzliwie uparta.
Spodnie. Spodnie. Spodnie. Spodnie. ♥
Mam najnowsze Elle, więc będę na bieżąco. :3


NIeeeee chceeeeee miiiii sieeeeeee!
Potrzebne:
  • facet
  • kołdra
  • łóżko
  • film
  • arbuz
ewentualnie wanna i świeczki i ciepła woda. i nic poza tym.

Idealny pomysł na dzisiejszy wieczór.

Właśnie. A co do wczoraj. Było całkiem spoko. Nie załatwiłyśmy Przemkowi dmuchanej lalki, ale koszula i pijacka gra były. :) Mam nadzieję, że będzie chodził w tej koszuli.

Czego się dowiedziałam o sobie.
Nie umiem tańczyć.
Zero
Całkowita porażka. Jestem beznadziejną "tancerką" i zdecydowanie nie nadaję się do klubów czy na imprezy w lokalach z salą do tańca.
Zdecydowanie - NIE.

Zostały jeszcze dwa dni weekendu. Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie nie siedzicie teraz przed laptopkiem i nie zastanawiacie się kiedy nastąpi magiczny dzień i pieniądze zaczną spadać z nieba akurat nad waszą działką..
No nic.
Trzeba mieć jakieś marzenia.

Aaaa! co do AHS! Znalazłam! playtube.pl niestety musiałam zapłacić. :( ale zalukaj.tv miało przeciążony serwer czy coś takiego... W każdym razie MAM. OBEJRZAŁAM dwa pierwsze odcinki. JEST PRZERAŻAJĄCO! Klaun zabija ludzi!!!! Aaaaaaa!!!

Kolorowej nocy. :3
Niech wam się klaun nie przyśni... ^.^ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz