beautiful

beautiful

sobota, 28 września 2013

em. em. em.

Em...
Czo tu dużo mówić.
Sobota.
Jutro niedziela.
A później znowu szkoła.
Ach. To wszystko już powoli zaczyna męczyć.

agrestaco6.blogspot.com
Cieszę się, że moje rozmyślania Ci się podobają. =)

A poza tym.
Zimno mi.. Ach jak mi zimno. Już czuć, że idzie zima. Mój tatuś grzeje chałupkę. Nie mam kurteczki. Nadal nie wiem jaką chcę.. Zielona czy czarna..? Oryginalna czy nijaka..? No nic. Nie ważne. I tak znowu wyjdzie na to, że pojadę z mamą do sklepu i ONA stwierdzi w której jest mi "najlepiej". Jak zawsze.
No ale nic.
Nie chwaliłam się jeszcze! Mam Creepersy! <3 Moja przyjaciółka mówi na nie "kropersy", więc razem stwierdziłyśmy, że mogą być "knopersami". Mm. Smakowicie. Ale tak czy inaczej. Są śliczne i moja wielka stopa nie ma znaczenia. Przepiękne.<3 Zamieniłam sznuróweczki na różowe kokardki i wyglądają jeszcze bardziej seksofnie.
Em. em. em. Trzeba w końcu pomyśleć o sobie.
Rozmiarze 36... Nadchodzę...=>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz