beautiful

beautiful

piątek, 19 lipca 2013

natłok wrażeń...♥

To już jutro. Już jutro mnie nie będzie.. Dzisiaj cały dzień się pakowałam..
Moja mama uważa, że stresuje się bardziej niż ja... A ja jestem po prostu w szoku, dlatego nic nie robię.. Po opowieściach kumpla.. Zaczęłam się zastanawiać czy latanie naprawdę jest dla mnie.

Kochana moja mamusia mi kupiła całą torbę jedzenia. ^.^ Będziemy tyć! <3
Nie. Nie będziemy tyć..
Dobrze wiem, że to wszystko nie starczy mi na dwa tygodnie.. Na tydzień.. Powinno...
Mam nadzieję...


Mmm.... Najgorsze są rozstania... Nie umiałam się pożegnać z moim chlopakiemm..:( Było mi tak szmutno.. Jest nadal... Przez najbliższe dwa tygodnie będzie...

Przypałowo troszku...

Ach. Chciałam coś napisać ale już sama zapomniałam co..... :(


Bosze...
Jest we mnie tyle emocjiii.... Są takie różne... Mam w głowie takie emocje jakie malują się na twarzach tych postaci z kreskówek... :o Nie wiem zupełnie co mam myśleć o tym wszystkim... No nic.. Najwyżej nie zdam i moje życie przybierze inne tory.. (znowu..)
 No ale nic...
W życiu trzeba spróbować wszystkiego.♥

Ach. Dzisiaj trochę bajkowo.. ♥
Uwielbiam oglądać bajki..
I dramaty.. ♥
I komedie romantyczne.. ♥
W sobotę będzie na TVNie "Pamiętnik"...♥ Najpiękniejszy film ♥ (+ "słodki listopad" i "holiday", ach. I oczywiście "wielki Gatsby" ♥ Dobry jest jeszcze "list w butelce")

Niestety "Titanic.a" nigdy nie obejrzałam w całości.. Żadnej części.. W sumie.. Żałuję tylko dlatego, że grał tam DiCaprio.. (podobno. hihi. :> )
CZo  tam.. ♥

 

W sumie... Jakby tak tą bajkę jeszcze raz obejrzeć.... Ta czarownica wcale nie była taka zła.... Była zabawna..:> Szłotka. :>

Kolorowych snów. ♥
I miłych wakacji. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz