beautiful

beautiful

czwartek, 11 lipca 2013

Hihihi.

Dzisiaj jest czwartek. Jutro piątek.

Piątek. Piąteczek. Piątunio. <3

Ostatnie dni minęły mi cudownie. Link wstawiłam ostatnio. Ach. Może ktoś stwierdzi, że jestem zakochana w sobie i w tym wszystkim co robię, ale.... Te zdjęcia są piękne. I dziewczyny ślicznie na nich wyszły.
Ach. Tak bardzo mi się to wszystko podoba.. 
UWIELBIAM WAKACJE!
Jutro widzimy się znowu z dziewczynami. Tym razem chyba wszystko zrobię czarno-białe. Tak. Czarbo-białe zdjęcia to zdecydowanie moje klimaty. <3


Haha. Ciesze się w sumie, że mam koleżanki, które nie są przeciwne zdjęciom.. :> Znaczy się.. Lubią pozować o potem się oglądać, jak pięknie wyglądają. Naprawdę się cieszę. <3

Jutro będzie piękny dzień. <3


Aaaaa! Zapomniałam.
Poza faktem iż w środę robiłam zdjęcia, w czwartek spotkałam się z Olą, koleżanką z liceum. Jedyną koleżanką z liceum. :>
Byłam u niej. Było miło. Poznałam jej koleżankę. Karolinę. Wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Przesympatyczna osoba. Hahaha. Są z Olą bardzo podobne. :>
Szłodko.

Dobrej nocy życzę. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz