beautiful

beautiful

czwartek, 25 czerwca 2015

Najlepsze filmy do obejrzenia!!!

Dzisiaj chciałabym polecić kilka filmów. Zdecydowanie warte obejrzenia. :3

  • Forrest Gump
  • Avengers (obie części)
    i odrazu do tego....... (a najlepiej przed.) oczywiście w wydaniu Marvela:
    • Kapitaan Ameryka (wszystkie części)
    • Thor (wszystkie części)
    • Iron Man (wszystkieee :3 ♥)
    • Hulk
  • Pretty Woman
  • Wielki Gatsby (♥)
  • Słodki Listopad
  • Matrix (wszystkie części :3)
  • 500 Dni Miłości
  • Maleficent
  • Całkiem Zabawna Historia
  • Pamiętnik
  • Holiday (♥)
  • Batman (wszystkie części) 
  • James Bond (wszystkie części :3)
  • Nietykalni
  • Amelia
  • O Północy w Paryżu
  • Zakochani w Rzymie
  • Piraci z Karaibów (wszystkie :3)
  • American Beauty
  • Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona
  • Joe Black
  • Diabeł ubiera się u Prady
  • Lejdis
  • Piąty Element
  • Dzień Świra
  • Incepcja
  • Co gryzie Gilberta Grape'a
  • V jak Vendetta
  • Czarny Łabędź
  • Tożsamość Bourne'a
  • Buntownik z wyboru
  • Czekolada (nawet dla samej nazwy.. :P)
  • Vicky Cristina Barcelona (♥)
  • Duchy Goi
  • Dziecko Rosemary (schiza troszeczkę, ale i tak polecam)
  • Między Słowami
  • Wyznania Gejszy
Osobiście wszystkie te filmy obejrzałam i gorąco polecam. Chociażby po to, aby zauważyć że ma się jakiekolwiek wady (ja zauważyłam to oglądając Dzień Świra. Mam mnóstwo wad..:P )

I nie myślcie sobie. Ja też zrobiłam sobie listę.
Muszę obejrzeć: Gorączkę sobotniej nocy, 12 gniewnych ludzi, Pulp fiction, Leona Zawodowca, Piękny umysł, Adwokat Diabła, Edwarda Nożycorękiego, Zapach kobiety, Marzyciela, Dirty dancing, Buntownika z wyboru, Dumę i uprzedzenie, Zakochaną złośnicę, Imię róży i Magię w Blasku Księżyca.

MUST SEE!

Miłego oglądania :3

4 komentarze:

  1. Przyda się mi taki spis. Właśnie gromadzę coś do obejrzenia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :3
      To bardzo się cieszę że mogłam pomóc :3
      Mam też nadzieję, że te filmy spodobają ci się tak samo jak mi :3 ♥

      Usuń
  2. obejrzyj Interstellar, ten film to taki majstersztyk, boże :3

    OdpowiedzUsuń