beautiful

beautiful

poniedziałek, 8 czerwca 2015

nadzieja matką głupich

Chamstwo!
Wykluczyli mnie, a robią mi nadzieje. :'(
ja głuptasek..

Dzwoniłam na WAT, bo w zeszłym tygodniu dostałam list z informacją, że odbędą się testy sprawnościowe w lipcu. Ale od Wojskowej Komisji Lekarskiej dostałam list, że jestem niezdolna do pełnienia zawodowej służby wojskowej. I nie wiedziałam czy z uwagi na to, że dostałam list z WATu, mam sie na te testy stawić czy nie. Więc zadzwoniłam się grzecznie zapytać.

- Dzień dobry. Komisja rekrutacyjna.
- Halo. Dzień dobry. Chciałam się zapytać o zasady rekrutacji. Dostałam list z informacją o testach sprawnościowych, ale Wojskowa Komisja Lekarska napisała mi, że jestem niezdolna do pełnienia zawodowej służby wojskowej. I nie wiem co mam teraz robić.
- Odwoływała się pani?
- Nie.
- W takim razie prosze zignorować to wezwanie. Wysłaliśmy je do wszystkich bo nie wiedzieliśmy kto się będzie odwoływał a kto nie. Ale jeśli się pani nie  odwoływała to proszę zignorować.
(w domyśle - NIE CHCEMY CIE PSYCHOPATO NA NASZEJ UCZELNI!)
- Aha. No dobrze. W takim razie dziekuje za informacje. Miłego dnia.
- Do usłyszenia. Miłego dnia.

 Tak. Moje ambitne rozmowy. Może ja też zostane kiedyś sekretarką w jakiejś szkole i będę cisnęła po uczniach i tych co chcą się dostać do szkoły.
No nic. Nigdy nie przepadałam za sekretarkami co nie znaczy, że wszystkie są chamskie. Ta akurat była miła. I mi wytłumaczyła wszystko. No nic. Ale u mnie w liceum były takie..... Ach.... Nawet nie wiem jak to nazwać. no nic. Cudowne nie były.


Dobra. Muszę się zorganizować i zacząć szyć. Muszę kupić szyfon i uszyć sukienkę.
Mam już w prawdzie jakiś materiał. Może jutro się zmobilizuję i uszyję kimono. Jeżeli mi starczy materiału... :o
Zobaczymy.

Skins. Skins. Skins.
Miłego dnia. :3

2 komentarze:

  1. pojebana jakaś jesteś typiaro

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby na to patrzeć pod tym kontem pod jakim zawsze patrze.. odpowiem.. " Dziękuję." szanuję. i dodam że Tobie również życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń