beautiful

beautiful

wtorek, 24 marca 2015

każdy zrozumie jak będzie chciał....

Dobry wieczór.
Więc mam już mojego kaktuska :3
Jest piękny i cudowny :3
https://instagram.com/

W ogóle.. Dopchałam się na paznokcie do tej kobiety. (końcu) I teraz są piękne. Fioletowe i cudowne. ^_^

Porażka. Jak już wcześniej wspominałam złożyłam papiery do Dęblina. I od piątku jeżdżę po Warszawie i "zaliczam" kolejne badania. Wczoraj załatwiłam prawie wszystko oprócz psychologa, psychiatry i ginekologa. Jeszcze nie oddałam krwi ale to jutro załatwie. Tak czy owak. dzisiaj pół dnia spędziłam na badaniach psychologicznych i pan stwierdził mi niestabilność emocjonalną i społeczną. I  w sumie coś jeszcze no ale nie ważne. Tak czy owak jestem niestabilna emocjonalnie. No ale nic. Zdarza się. No nic. Przecież się nie potnę z tego powodu.
Zdarza się.
Poza psychologiem nikt sie do mnie nie przyczepiał. Wszystko miałam dobrze. Znaczy sie mam. Bo mam prosty kręgosłup. I wszystko mam proste i piękne. Ale psychiki już nie.
No nic.
Nie mogę być idealna.


Poszłabym na zakupy... Powydawać pieniądze na piękne rzeczy....
Ach te zachcianki niestabilnych emocjonalnie dużych dzieciaczków..
Eh...

Dobra.. To tyle z mojej strony...
Dla wszystkich zdających maturę za miesiąc.....
hahahahahahaaahahaha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz