beautiful

beautiful

wtorek, 23 kwietnia 2013

Łojojciu. :>

Wiosna. Wiosna. Wiosna. Wiosna, ach to ty! <3
W końcu kochana! Już się martwiłam, że o nas zapomniałaś..:>

Cudownie!

Ach!
Ostatnio byłyśmy z Olą (tak.. wszyscy już wiedzą kto to..:>) na sałatce w Złotych tarasach. Chciałyśmy sałatkę 'rybaka' (łosoś, rzeżucha, makaron, pomidorki i takie tam..). Ola poszła zamówić, a ja zajęłam stolik. Po pewnym czasie Ola wraca z sałatkami... Nie wyglądały one jednak na 'rybaka'... Kurczak, zioła, papryka... To nie był 'rybak'... W sumie nie było takie straszne, ale.... To nie był 'rybak'....:(
Ola.. Przykro mi.. Więcej nie zamawiasz...:(



Hehehe.czki.:>

Mieliśmy zrobić filmy na zajęcia z informatyki. Ja i Ola nagrałyśmy coś w stylu 'teledysku' do "Grandy" Brodki. Osobiście uważam, że wyszło świetnie.:>
Inne grupy myślą inaczej.. Tak.. Na pewno lepszy będzie film o bananie.. Ahaaa... Peffnie sze takk..
Hahaha.!
Banan.. To jest TO COŚ...



W sumie mogłabym wam pokazać nasz film.. Chociaż.. Ach.. Raz się żyje. :>
http://www.youtube.com/watch?v=ReusHcUgn2Q
Tylko nie śmiejcie się za głośno....:>

Ach!
Miałam mieć kolczyka.. Już tydzień temu..-.- Niestety nie możemy się zgrać z przyjaciółkami..:(
Jeszt szmutno..:(

Aaaaaa! Włosy! Za krótkie! ;( W sumie.. Denerwują mnie.. Nie są ani krótkie, ani długie.. Są..... Denerwujące.. Ach. To straszne.

Narzekanie jest takie piękne..:P

Miłego dnia życzę. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz