beautiful

beautiful

niedziela, 5 kwietnia 2015

welcome to my crazy world ♥

Porażka! Porażka!

Właśnie zorientowałam się, że kończę szkołę za 19 dni (!), a maturę mam za miesiąc. (!)

Masakra! Masakra!

Ale jak tak sobie o tym myślę.. To jeszcze bardziej się zaczynam stresować... Z matematyki mam do przerobienia 13 działów. Z geografii jest ich koło tysiąca pięciuset... I jeszcze polski. Od cholery czytania. Tak czy owak. Będę musiała się zorganizować i zacząć to wszystko czytać powoli..

Aaaaaa!!!!!

Stres mnie powoli ogarnia!



No nic.
Tak czy owak opowiem o moich ostatnich zakupkach :3

ZAKUPOHOLIZM TAK BARDZO! ♥

Tak więc zakupiłam ostatnio cudowną obcisłą spódnicę (biała w czarne wzorki) i do tego śliczne kolorowe skarpetki w lody (3pary). Wszystko w h&m.ie.
Poza tym kupiłyśmy z mamą w Cubus.iu skarpetki. Szare i beżowe. Gładkie i w kwiatki. (5par)
Ogólnie się zachwycam, bo moja kolekcja skarpet jest tak piękna, że któregoś dnia ją uwiecznię :3
https://youtu.be/gBO5Weig7gU

Ogólnie.. Zaczynam się coraz częściej zastanawiać nad vlog.iem.. Doszłam do wniosku, że byłaby to świetna rzecz, tym bardziej, że to zwykle ludzie podchodzą do mnie, a nie ja do nich.. Krępuję się. Taka jest prawda. No ale nic. Doszłam do wniosku że vlog mógłby podnieść moją samoocenę i mogłabym się wznieść na wyżyny... czegoś tam
Ogólnie chodzi mi o to, że wnioskuję, iż dzięki niemu stałabym się bardziej otwarta na ludzi i mniej bym się krępowała.
Ale najpierw muszę wszystko poobczajać.


Hahahahahaha. Jak idealnie się Charli wpasowała.... :P

Mmmm... Właśnie zaczął padać śnieg...
Czyżbyśmy się cofali do stycznia....?

2 komentarze:

  1. "lalalala, kupiłam sobie koszuleczke jak tak sobie bylysmy z mamusiom, ale jestesmy krejzi szoperki, hihihihi"

    OdpowiedzUsuń