beautiful

beautiful

czwartek, 30 maja 2013

deszcz. deszczyk. deszczuś. ♥

Haha. Haha.
Ludzie są zmienni jak pogoda..
Cóż za porównania z samego rana...:> och.. Jest 17:30... Haha.
Czasami przemeblowanie jest potrzebne.. Tak samo jak (u kobiet) przefarbowanie włosów czy obcinanie paznokci.
Jak już pewnie wszyscy zdążyli zauważyć, zmieniłam wygląd bloga.. Tamten wydawał mi się lekko nijaki.. Blady róż... Nie przepadam za tym kolorem, aczkolwiek mi się podoba..
Sprzeczność losu..:>
(ręce mi się trzęsą :o )



Ach ta pogoda.. Pada. I pada. I pada. I pada.. Bez parasolki lepiej nie wychodzić z domu.. Chociaż, ja lubię kiedy pada.. Uwielbiam dźwięk kropli rozbijających się na szybie. To takie zmysłowe..
No nic..
Ta pogoda źle działa na ludzi.. Nie dość, że boli głowa, to jeszcze (na jakiś czas - na przykład dwa dni) traci się przyjaciół..
Tak. Pokłóciłam się z przyjaciółką.. Podobno (podobno, bo nie pamiętam tego - mam niestwierdzony zanik pamięci krótkotrwałej) powiedziałam przyjaciółce, że to dobrze, że się przenosi z naszej szkoły.. Ach (i co niestety pamiętam, że już nie ma przyjaciół.
Mówiłam to w żartach, bo kolejny raz ściągała ode mnie na kartkówce i dostała lepszą ocenę ode mnie.. Co jednak nie zmieniało faktu, iż był to żart.
Ona chyba inaczej to zrozumiała i odpowiedziała mi, że lepiej nie mieć przyjaciół niż mieć takich jak ja..
I to mnie naprawdę zabolało..
W sumie.. Chciałam do niej potem kilka razy podejść.. W jakikolwiek sposób to wyjaśnić.. Ale ona nawet na mnie nie patrzyła.. I tak to trwało od poniedziałku..
A w środę, siedzę przed salą, robię matematykę, nagle... Idzie Ola.. Uśmiechnięta.. Jak żarciki zaczęły lecieć z naszych ust.. Potem przytulanie. Och matko.. I przez cały dzień tekściki w stylu "przyjaciółeczki", "kochana", "najdroższa" i tym podobne..
Tak więc.. nie ma to jednak jak przyjaciółka. ♥


 Och. Ach. Cóż za dzień.
Robię testy szybowcowe od rana.
I trzęsą mi się ręce. hahahaha. Ale to jak. ♥

Miłego wieczoru życzę wszystkim. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz