beautiful

beautiful

niedziela, 27 stycznia 2013

Zima..

Bardzo dawno nie pisałam.. Przyznaje. Zupełnie nie mogłam znaleźć tematu. Poza tym wszystko działo sie tak szubko. Nowa szkoła. Nowi znajomi. Nauczyciele.
I w końcu przyszła Zima..
Zima....
Zima....
To podobno najciemniejsza z pór roku.. Serio..?
Zima kojarzy mi sie z zimnem (hehe. Ciekawe..), samotnością, smutkiem, brakiem entuzjazmu, snem, opuszczeniem, odliczaniem czasu...


Ale to przecież w czasie zimy przechodzimy najpiękniejsze święta!

Światowy Dzień Snowboardu (23 grudnia)
Boże Narodzenie (25 grudnia)
Międzynarodowy Dzień Całowania (28 grudnia) (jeśli macie z kim..)
Sylwester (31 grudnia)
Dzień Kubusia Puchatka (18 stycznia)
Dzień Babci (21 stycznia)
Dzień Dziadka (22 stycznia)
Walentynki (14 lutego)
Światowy Dzień Kota (17 lutego)
Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją (23 lutego) (właśnie właśnie!)
Dzień Kobiet (8 marca)
Dzień Mężczyzn (10 marca)

Wiosna rozpoczyna sie razem z Dniem Wagarowicza (21 marca)

I niech mi ktoś powie, że Zima jest okropna, kojarzy się mu z samotnością i odrzuceniem.
To wręcz sprzeczne z logiką. To aż tak nie logiczne, ze mój matematyczny mózg tego nie ogarnia.
Wychodzi na to, że... Nie wiem co.. Ale.. Eh.
To zastanawiające..
Siedzę przed kominkiem. Jest mi ciepło w stópki (w końcu). Tęsknię za moim przyjacielem.. Widziałam go tylko dwa razy w życiu, ale to nie zmienia faktu, że jest mi bliski. :>
Jest słodki. :>

Na polspszenie humoru Frank Sinatra <3


Ferie wszystko komplikują. Chodząc do szkoły wszystko mam ułożone. Znam plan lekcji. Wiem kiedy będę miała testy i kartkówki. A w ferie.. Nagle mam wolne i nie wiem co zrobić z całym tym czasem.
Pani Profesor zadała nam do nakręcenia film. Powiedziała tylko, że mamy wykonać go w grupach nie większych niż pięcioosobowe. Czas trwania - trzy do pięciu minut.
Mam  jedną dobrą koleżankę w klasie. Jest tak samo pokręcona jak ja.:) No może troszeczkę bardziej.:P Wymyśliłyśmy, że pokażemy Warszawę i krejzoli w niej mieszkających.
Będzie fun! Tylko nie wiemy co zrobić z muzyką, ale.. Coś sie zorganizuje.

Karcix.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz